عنوان شغل
کارشناس اداری و پشتیبانی (مشهد)
شرح موقعیت شغلی
ما در گروه باران به دنبال همتیمی جدیدی هستیم که بتونیم با هم در موقعیت شغلی کارشناس اداری پشتیبانی هممسیر بشیم. اگر فکر میکنی شرح مسئولیتهای این موقعیت برات جذابه و مهارتها و توانمندیهات به نیازهای گروه باران نزدیکه خیلی خوشحال میشیم بتونیم هممسیر باشیم.
شرح مسئولیتها:
- پاسخگویی به تماسها و پیامهای ورودی از سوی پیمانکاران و همکاران به صورت حضوری، تلفنی، یا از طریق ایمیل.
- هماهنگی جلسات
- مدیریت و طراحی فرآیندهای اداری برای بهبود بهرهوری و افزایش کارایی.
- ثبت و پیگیری امور ارجاع شده در سیستمهای اتوماسیون و مدیریت پروژه.
- تعامل و پیگیری فرایندهای مرتبط از تیمهای داخل و خارج سازمان.
- مدیریت فایلها و اسناد اداری و اطمینان از اینکه آنها به صورت منظم و دقیق ذخیره و مدیریت میشوند.
- پیگیری امور مالی و اداری روزمره.
- اجرای وظایف دیگر اداری که مدیر یا تیم مدیریتی ممکن است ارائه کند.
شرایط احراز:
- روابط عمومی مطلوب فردی و مهارت ارتباطاتی شفاهی و نوشتاری
- توانایی حل مسائل
- توانایی مدیریت زمان و اولویتبندی وظایف
- توانایی کار تحت فشار و در شرایط زمانی محدود
- توانایی کار در تیم و همکاری با افراد مختلف
- توانایی حفظ سرعت و کیفیت در ارائه خدمات در مواجهه با پروژههای فوری
- توانایی درک مفاهیم مدیریت شبکههای اجتماعی و استفاده از ابزارها و تکنیکهای مربوط به آن و یا تجربه کار در حوزههای روابط عمومی، تبلیغات، بازاریابی و … مزیت محسوب میشود
۲۴ خرداد ۱۴۰۳