سؤلات متداول

هر سازمانی فرهنگ منحصر به فردی دارد.

ما نیز در گروه باران در تلاشیم تا محیط کاری کارآمد، منعطف و جذابی برای همکاران فراهم کنیم.

بخشی از سؤال‌هایی که در رابطه با فرهنگ سازمانی باران دارید را در این پرسش و پاسخ‌ها پیدا می‌کنید. اگر سؤال دیگری داشتید، مشتاق شنیدن و پاسخگوی شما هستیم. از طریق فرم روبرو می‌توانید سؤالات‌تان را با ما مطرح کنید. هم به شما پاسخ می‌دهیم و هم می‌توانیم پرسش و پاسخ را به اطلاعات این صفحه اضافه کنیم.

استخدام در گروه باران بر اساس یک فرایند تعریف‌شده جذب انجام می‌شود.

اولین قدم در این فرایند، ثبت فرم درخواست استخدام در سایت HR.Baran.ir  است.

در مراحل بعدی، فرم‌های استخدام توسط کارشناسان واحد «سرمایه‌های انسانی» گروه باران بررسی می‌شود و در صورت تأیید اولیه رزومه، برای مصاحبه مقدماتی با شما تماس می‌گیریم.

پس از مصاحبه مرحله اول که مصاحبه تخصصی می باشد در صورت تأیید، مصاحبه منابع انسانی توسط کارشناس جذب انجام می‌شود.

شما از طریق بخش ارسال رزومه در سامانه منابع انسانی گروه باران و یا پلتفرم های جابینجا و ایران تلنت  می‌توانید رزومه خود را بارگذاری نمایید و اطلاعات شخصی و حرفه‌ای شما برای مدیر و کارشناسان واحد سرمایه انسانی باران ارسال می‌شود.

شما در بخش فرصت‌های شغلی می‌توانید تمامی موقعیت‌های شغلی باران را بازدید نموده و اطلاعات تکمیلی هر یک را مطالعه و در نهایت برای اعلام تقاضای شغل مدنظر خود از گزینه ارسال درخواست همکاری استفاده نمایید.

شما با چک کردن مداوم صفحه فرصت های شغلی باران و هم چنین آگهی های منتشر شده در روزنامه میتوانید از جدید ترین موقعیت های باز شغلی با خبر شوید.

تمام بارانی‌ها به محض استخدام در باران، تحت بیمه تامین اجتماعی قرار خواهند گرفت. امکان بهره‌برداری از بیمه تکمیلی نیز  به صورت اختیاری برای تمامی کارمندان وجود دارد.

شما از طریق صفحه تماس سایت سرمایه‌های انسانی می‌توانید با کارشناسان واحد سرمایه انسانی در ارتباط باشید و سؤالات خود را در زمینه‌های مختلف کاری بپرسید.

آماده باشید تا نمونه های خاصی از رفتار خود را در موقعیت های ویژه و اینکه چگونه این رفتارها به شما در پیشرفت در نقشها و شغلهای قبلی کمک کرده است، ارائه دهید. علاوه بر این، گروه باران به دنبال شناخت شماست؛ درباره چگونگی ارائه صلاحیت های خاص مورد نیاز برای نقشی که برای آن مصاحبه می‌کنید.

بررسی و غربالگری برای بیشتر موقعیت‌های شغلی در چهار هفته اول پس از ارسال درخواست برای آن موقعیت به پایان می‌رسد. در آن زمان، اگر برای مصاحبه انتخاب شوید، یکی از کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرد. همه داوطلبان مصاحبه‌شده ظرف مدت  هفت روز از مصاحبه خود، نتیجه را دریافت می‌کنند. با متقاضیانی که برای مصاحبه انتخاب نشده‌اند تماس گرفته نمی‌شود، اما ممکن است رزومه آنها با سایر فرصتهای شغلی بالقوه در آینده مطابقت داشته باشد و در آینده با آنها تماس بگیریم.

تمامی مصاحبه‌های باران به صورت حضوری انجام می‌شود. مصاحبه‌ها به صورت تلفنی هماهنگ می‌شود و سپس به صورت حضوری انجام می‌پذیرد.

از علاقه شما برای پیوستن به تیم باران متشکریم.

اطلاع‌رسانی وضعیت درخواست‌های استخدام از طرف همکاران ما انجام می شود، در عین حال اگر مایل بودید اطلاع دقیق‌تری کسب کنید، می‌توانید به ما ایمیل بزنید hr@baran.ir

دکمه بازگشت به بالا